Concurs RDB: Lenjerii de pat

Scrieti un articol de minimum 300 de cuvinte pe blogul personal in care sa abordati urmatoarele teme: casa, dormitor, pat.

Cerinte tehnice:

Recomandam ca articolul sa contina cateva dintre urmatoarele cuvinte cheie: lenjerii de pat, lenjerii ieftine, lenjerii, asternut, magazin de lenjerii, magazin online de lenjerii de pat.

Linkuri obligatorii: www.pentrupat.ro, www.lenjerii-ieftine.ro .
Articolul trebuie sa contina link-uri externe doar catre aceste doua site-uri.

Va recomandam sa folositi si poze din site-urile mai sus mentionate.

Perioada de desfasurare a concursului: 20 ianuarie – 1 martie 2014.

Premiile puse in joc:

  1. Premiul I: 400 RON;
  2. Premiul al II-lea: 250 RON;
  3. Premiul al III-lea: 150 RON.

Punem accent pe originalitate, coerenta mesajului si feedback-ul cititorilor. Cele mai bune articole vor fi premiate.

Pentru a putea participa la acest concurs trebuie mai intai sa va inscrieti in Reteaua de bloguri, completand urmatorul formular de inscrieri online.

Dupa ce publicati articolul pe blogul dumneavoastra trebuie sa trimiteti link-ul articolului pe adresa de e-mail: contact@reteauadebloguri.ro sau printr-un comentariu la aceasta postare.

Nu uitati sa adaugati in Blogroll un link catre Reteaua de bloguri.

UPDATE: Se accepta articole inscrise in concursul nostru inclusiv astazi, 1 martie 2014, pana la ora 23.59.

Succes tuturor!

47 comentarii la “Concurs RDB: Lenjerii de pat

  1. Bună ziua,

    Premiile sunt tentante. Înainte de mă înscrie (de fapt, pentru a decide dacă mă înscriu sau nu), aș dori să știu cum sunt măsurate acele criterii. Dacă feedback-ul se poate observa prin anumite măsurători (social media, comentarii etc.), coerența și originalitate au nevoie de o serie de indici de evaluare obiectivi sau, măcar, descriptivi.

    Mulțumesc anticipat pentru răspuns!

    (un articol de calitate va răspunde răspunde acelor indici)

    • Buna ziua,
      Toate articolele care respecta regulile concursului vor fi incluse in lista finala din care vom trage la sorti 6 articole.
      Trebuie respectate urmatoarele:
      – articolul sa aiba minimum 300 de cuvinte
      – sa contina link-uri catre site-urile mentionate (link-urile sa fie functionale)
      – sa abordeze subiectul mentionat si sa contina cuvintele cheie
      – sa fie scrise corect din punct de vedere gramatical

      Dintre cele 6 articole, sponsorul concursului va alege articolele castigatoare in functie de calitatea si originalitatea lor, dar si in functie de activitatea sociala.

      Succes

      • Trageti la sorti? Cum adica? In regulamentul postat mai sus scrie doar ca „Cele mai bune articole vor fi premiate.” Nici vorba de tras la sorti. Daca exact acele „cele mai bune articole” de care vorbeati nu vor fi trase la sorti? Imi pare foarte rau ca am scris pentru aceasta campanie si consider ca raspunsul de mai sus este o bataie de jos la adresa celor care au scris deja.

          • Care este corectitudinea? Corectitudine inseamna sa respectati ce ati scris initial la mecanismul campaniei. Nu schimbati regulile dupa ce s-a scris deja. Daca ramane sa se traga la sorti va rog sa-mi anulati inscriere in campanie si pe platforma.

  2. Asta-i tare cu tragere la sorti parca traiesc un deja-vu, atunci la ce ati mai pus atatea cerinte in campanie si ati indus in eroare participantii ca vor fi premiate cele mai bune articole? Unde ati invatat sa faceti campanii la scoala Blogatu care are un fix cu lista scurta si vad ca revine si la voi lista scurta in plus duceti mai departe aiureala cu tragere la sorti?
    Eu nu stiu ce fel de oameni de vanzari sunt in spatele magazinului RDB care au acceptat asemenea conditii de jurizare dar cu siguranta sunt amatori rau de tot. Eu daca as face o campanie pe bloguri m-ar interesa sa citesc si sa evaluez toate articolele participante ca sa-mi dau seama cum este perceput magazinul si produsele atat in viziunea bloggerilor cat si in viziunea cititorilor de bloguri care participa interactiv prin aprecieri si comenturi.
    Asta ce faceti voi cu tragere la sorti si schimbarea mecanismului de jurizare in timpul campaniei este o prostie cat casa, nu stiu ce blogger oricat de naiv ar fi ar accepta asemenea aberatii, poate ca sunt dar eu unul in niciun caz nu o sa fac asta.
    Consider ca la o campanie sponsorul trebuie sa primeasca toate articolele participante si aprobate in campanie fara nicio exceptie. In rest cred ca orice lista poate sa fie manipulata si sa iasa castigator cine trebuie, va pot face o demonstratie si aduce exemple.
    Aveam intentia sa particip la campanie dar noroc ca v-ati dat arama pe fata si ati aratat ce fel de organizatori si campanii faceti. Sunt curios sa vad ce succes si awareness o sa aiba campania asta in mediul online si cu ce statistici masluite mergeti in fata sponsorului sa va demonstrati succesul.

  3. Va multumim pentru parerile pertinente. Vom elimina etapa de tragere la sorti si castigatorii vor fi stabiliti de sponsori dintre toate articolele care se incadreaza in cerintele concursului.

    In timp, veti vedea ca toate concursurile noastre sunt pe bune si ca nu exista castigatori stabiliti dinainte.

    • Ma bucur ca ati revenit si ca ati inteles ca schimbarea regulilor in timpul campaniei afecteaza mult pe cei care au scris bazandu-se pe regulile enuntate initial. Asteptam cat mai multe campanii noi, frumoase si corecte 🙂 .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *